دستگاه پرکن دو پیستونه چیست؟

دستگاه پرکن پیستونی چیست؟ به چه علت بهتر است از دستگاه پرکن دو پیستونه استفاده شود؟ دستگاه پرکن یکی از انواع ماشین آلات صنعتی می باشد که بسیار می تواند در تولیدات کمک کننده تولید کنندگان کوچک و بزرگ باشد. یکی از انواع دستگاه پرکن شامل دستگاه پرکن دو پیستونه می باشد.

ما در این مقاله تا حد ممکن شما را با مزایا، کاربرد و هر آنچه که باید در رابطه با دستگاه پرکن دو پیستونه بدانید را بیان خواهیم کرد. پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

دستگاه پرکن پیستونی چیست؟

زمانی که تولید کنندگان از ماشین آلات صنعتی همچون دستگاه پرکن در خط تولید خود استفاده می نمایند، باعث می گردد تا کیفیت و میزان بازدهی به طور چشم گیری افزایش پیدا کند.

دستگاه پرکن پیستونی یک روش ایده آل برای انتقال مواد به داخل ظروف مورد نظر می باشد، چرا که با کمک این دستگاه دقت به همراه سرعت بالا با هم انجام شده و بدون هیچ مشکلی و به سادگی می تواند به افزایش تولیدات در صنایع مختلف کمک شایانی نماید.

حال که با دستگاه پیستونی آشنا گشتیم بهتر است به سراغ مبحث اصلی خود رفته و یک آشنایی کلی هم در رابطه با دستگاه پرکن دو پیستونه داشته باشیم و ببینیم چگونه دستگاهی است. این دستگاه دارای دو نازله بوده و برای انواع مواد گوناگون از قبیل جامد و مایع قابل استفاده می باشد.

این دستگاه جزو کاربردی ترین و البته سبک ترین دستگاههای صنعتی می باشد. از این دستگاه می توان در بیشتر خط تولیدها استفاده و بهره برد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه ژوکسین قالب گردان aba چیست و چه کاربرد هایی دارد ؟

انواع دستگاه پرکن دو پیستونه

به طور کلی دستگاه پرکن دو نازله در دو نوع دستگاه پرکن دو نازله اتوماتیک و دستگاه پرکن دو نازله نیمه اتوماتیک تقسیم بندی می شود. در ادامه شما را تا حدودی با این دو نوع دستگاه پرکن دو پیستونه آشنا می سازیم، پس همچنان با ما همراه باشید.

دستگاه پرکن دو پیستونه اتوماتیک

با وجود این دستگاه نیروی انسانی در خط تولید کاهش یافته و تمام عملیات از: حرکت ظروف تا بسته بندی ظروف به صورت اتوماتیک صورت می پذیرد.

دستگاه پرکن دو پیستونه اتوماتیک احتیاجی به اپراتور نداشته و با وارد کردن برنامه لازم به حافظه دستگاه، می تواند تمام امور را به نحو احسنت انجام دهد.

دستگاه پرکن دو پیستونه نیمه اتوماتیک

این دستگاه پرکن همانطور که از نامش بر می آید به صورت نیمه اتوماتیک بوده و به همین جهت احتیاج به اپراتور خواهد داشت و این امکان برای این دستگاه فراهم نیست تا تمام مراحل را بدون دخالت نیروی انسانی انجام دهد و به پایان برساند.

در دستگاه پرکن دو پیستونه اپراتور ظروف مورد نظر را زیر نازل قرار داده و با فشردن نازل عملیات پر کردن انجام می پذیرد.

البته مقدار و اندازه به حافظه دستگاه داده می شود و به همان اندازه ظرف را پر خواهد کرد.

مزایای دستگاه پرکن دو نازله

از مزایایی که می توان به دستگاه پرکن دو پیستونی نسبت داد شامل این موارد است:

  • دقت و سرعت بالایی دارد.
  • از هدر رفت محصول در زمان وارد شدن به ظرف و بسته بندی جلوگیری می کند.
  • دستگاه پرکن به صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد.
  • دارای بدنه مقاوم می باشد.
  • دارای قیمت مقرون به صرفه است.
قدمی دیگر تا کارآفرینی
میکسر استنلس استیل و انواع آن

از دستگاه پرکن مایعات دو پیستونه چه استفاده ای می توان کرد؟

از کاربردهای این دستگاه پرکن هم می توان به این موارد اشاره نمود:

  • تولید و بسته بندی انواع عرقیات
  • داروهای مایع
  • انواع شربت ها
  • تولید لوازم آرایشی
  • انواع روغن ها

به طور کلی می توان انواع مایعات چه به صورت رقیق و چه به صورت غلیظ را با کمک دستگاه پرکن مایعات دو پیستونه تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک آمده و بسته بندی نمود.

انواع دستگاه های موجود در شویا صنعت شامل: دستگاه پرکن مایعات رقیق، دستگاه پرکن مایعات غلیظ، دستگاه مایعات مواد شوینده و دستگاه پرکن مواد شیمیاییاست. شما می توانید با مشاوران ما در شویا صنعت تماس حاصل کرده و از سایر محصولات ما نیز استفاده نمایید.

دستگاه پرکن مایعات پیستونی به چه صورت عمل خواهد کرد؟

زمانی که پیغام صادر گردید الکتریکی شیر اکچویتوری که در قسمت جلوی سیلندر وجود دارد و به صورت سه راهی است، باعث باز شدن مسیر سیلندر به نازل می گردد و پیستون در داخل سیلندر به سمت جلو حرکت خواهد کرد و تزریق مواد از مسیر نازل به داخل بطری انجام می شود.

پس از آنکه کار به اتمام رسید به سنسور مربوطه اصابت نموده و به آن دستور خواهد داد تا باز گردد و در این زمان شیر اکچویتور باعث بسته شدن مسیر سیلندر به نازل می شود و راه سیلندر به مخزن را باز خواهد گذاشت و پیستون به سمت عقب شروع به حرکت می کند و مواد را از داخل مخزن به داخل سیلندر انتقال می دهد.

قدمی دیگر تا کارآفرینی
دستگاه برش دستمال کاغذی خانگی

قیمت دستگاه پرکن دو پیستونه

در رابطه با قیمت دستگاه پرکن دو نازله باید بگوییم که قیمت این دستگاه به عوامل مختلفی بستگی خواند داشت. از جمله عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت شامل: کیفیت دستگاه، جنس بدنه دستگاه، برند سازنده دستگاه، نوع دستگاه (تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک) و … می شود و بسته به این موارد قیمت دستگاه پرکن دو پیستونه تعیین و لحاظ می گردد. شما می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و نحوه خرید با همکاران ما ارتباط برقرار کرده و جویای قیمت به روز شده ماشین آلات مد نظر خود شوید.

خرید دستگاه پرکن دو نازله به چه صورت است؟

شما برای خرید دستگاه پرکن دو پیستونی تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک با همکاران ما تماس حاصل کرده و دستگاه مد نظر خود را با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

در آخر

دستگاه های پرکن می توانند برای تولید کنندگان در عرصه های مختلف همچون: غذایی، دارویی، شیمیایی و … کاربردی و مثمر ثمر باشند و باعث افزایش تولید بهروزی و بالا رفتن کیفیت و سود بیشتر گردند. یکی از دستگاه های پرکن که بسیار می تواند برای تولید کنندگان انتخاب بجا و مناسبی باشد، دستگاه پرکن دو پیستونه می باشد. این دستگاه پرکن دارای کاربرد فراوان بوده و با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب قابل عرضه می باشد.

5/5 - (4 امتیاز)